Майстерня

Аплікації, які потішать пальчики

Відвідавши Клуб кмітливих, Пензлик теж схотів потішити друзів цікавими експериментами. Адже й художники люблять експериментувати, добираючи для своїх творів незвичні матеріали. Що ж вигадав Пензлик? Завітаймо до його Майстерні й дізнаймося!

Підготуйте:

  • картон;
  • ножиці;
  • клей;
  • цупку фольгу;
  • ватяні диски;
  • кольоровий папір;
  • фломастери, фарби, пензлик;
  • оксамитовий папір оранжевого кольору;
  • наждачний папір;
  • стружку, яка утворюється під час гостріння олівців;
  • білі вовняні нитки;
  • діркопробивач.

Сніговик

Підготуйте три ватні диски різного діаметра. Викладіть з кругів сніговика, зробіть із залишків вати руки. Виріжте з кольорового паперу відерце, намалюйте фломастерами очі, ніс, ротик і ґудзики. Поряд можна приклеїти “снігові кучугури” з половинок ватяних дисків.

► Погладьте сніговика. Який він на дотик? (М’який, ніжний, пухнастий, приємний).














Дракончик

Загострюючи олівці, стружку не викидайте — її можна використати для аплікації. Намалюйте силует дракона, змастіть його клеєм ПВА та висипте на нього стружку. Коли висохне клей, зайву стружку струсіть.

► Торкніться дракончика. Який він? (Колючий, шорсткий, твердий, цупкий).

Дізнатися, як можна нестандартно використати водночас незвичні й звичні матеріали, що завжди під руками, зробити холодний дзвоник, теплого зайчика, м’якеньку білочку, колючого їжачка зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

До скарбнички методиста

Ознайомлення з нестандартними техніками аплікації з різноманітних матеріалів, які завжди можна знайти у дитячому садку і школі, дасть змогу малятам створити аплікації, які не тільки передають особливості форми об’єктів, а й викликають тактильні відчуття, стимулюватиме дітей досліджувати різноманітні поверхні, покаже, скільки додаткової інформації про об’єкт може надати дотик до нього.

Публікація допоможе цікаво і змістовно провести уроки трудового навчання та заняття з художньої праці, виховні години, розвинути винахідливість, дрібну моторику та уяву дітей, збагатити сенсорний досвід малят.

<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2016)