Художня студія

Чарівна зимова ніч

Гарні зимові краєвиди аж просяться на картину! А щоб було веселіше малювати, завітайте з друзями до Художньої студії — фантазуватимемо й творитимемо разом!


Підготуйте:
  • великий аркуш паперу (можна використати зворотний бік шпалер);
  • акварель;
  • гуаш;
  • широкі й тонкі пензлики;
  • папір білого й зеленого кольорів;
  • ножиці;
  • клей;
  • ватяні палички;
  • сніжинки-зірки, виконані в техніці модульного оригамі;
  • суміш для об’ємного малювання (клей ПВА 1 ч. ложка, сіль 1 ст. ложка, гуаш 1 ст. ложка).
  1. Намітьте простим олівцем перший і другий плани. Зафарбуйте аквареллю: перший план у синій колір, другий — у блакітній, небо — у фіолетовій.
  2. Поки тло підсихає, попрацюйте ножицями: виріжте ялинки прийомом симетричного вирізування. Зелений папір складіть навпіл. Можна намітити силует олівцем, або ріжте “на око”. Дві однакові ялинки склейте між собою половинками так, щоб вийшла одна об’ємна (фото зліва).
    Зробіть кілька дерев — високих чи низеньких, струнких чи пухнастих.
8. І насамкінець доповніть композицію сніжинками-зірками, виготовленими
заздалегідь у техніці модульного оригамі, кучугурами з вати тощо.

Закінчити разом з Пензликом чудовий колаж із гарним зимовим краєвидом з об’ємними елементами зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

До скарбнички методиста

Нетрадиційні техніки образотворчості завжди подобалися дошкільнятам і молодшим школярам своєю нестандартністю, можливістю досягти незвичайних ефектів. А якщо при цьому можна створити масштабний твір — зимовий колаж, — діти зацікавлюються ще більше. А щось велике краще створювати разом: колективна діяльність допомагає навчити дітей розподіляти завдання, домовлятися, обстоювати свою думку, знаходити компроміс. Таку роботу можна проводити на заняттях з художньо-естетичного розвитку напередодні свят. У кожної команди виходить неповторний колаж, хоч діти працюють в одній техніці й з однаковими матеріалами. В ході такої спільної творчості малята розвивають креативність, винахідливість, дрібну моторику.








<< До змісту номера (“Джміль” № 6 /2015)