Тепла оселя

Школа економіки

Тепла оселя

У Пензлика добра новина — наступного року він планує побудувати собі нову майстерню. Створювати проект майбутньої будівлі йому допомагають друзі. Сьогодні у Школі економіки Джмелик з Пензликом міркуватимуть, як зробити приміщення теплим.

Альтернативне опалення

Джмелик підсумував:

— На жаль, усі ці види опалення мають один спільний істотний недолік: вони використовують паливо, якого на нашій планеті не так уже й багато.

— Тому люди й віддають перевагу альтернативній енергії, яка ніколи не закінчується: енергії вітру, хвиль, сонця, — мовив Пензлик. — Цікаво, чи можна облаштувати для моєї майстерні опалення на сонячних батареях, щоб зберігати ресурси Землі?

— Пензлику, поміркуй, коли буває більше сонячних днів — узимку чи влітку. І в яку пору року тобі потрібне опалення.

— Зрозумів. Краще зроблю холодильник на сонячній батареї, щоб улітку морозиво робити.

Розповідь для малят про сучасні способи обігрівання приміщень — “теплу підлогу”, газовий котел, кондиціонер тощо — та способи збереження тепла зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”. Малята також дізнаються, чому батарея тепла, як працює ТЕЦ, як берегти тепло. А електронні додатки до статті зроблять вашу розповідь наочною та закріплять знання дітей за допомогою цікавих завдань.

Завантажуйте електронний додаток
«Тепла оселя»

Завантажити презентацію для дітей

До скарбнички методиста

Бесіда з дітьми про сучасні способи збереження тепла може стати основою освітнього проекту з економічного виховання дошкільників та учнів початкових класів, який надасть дітям змогу ознайомитися з різним способами збереження тепла, порівняти їх, допоможе визначити найбільш ефективний у заданих умовах. Така робота формує життєву компетентність малят, вчить використовувати набуті знання у повсякденному житті, розвиває критичне мислення.








<< До змісту номера («Джміль» № 6 /2015)