Музика дощу

Оркестровий клас

Музика дощу

Заняття зі слухання музики для дошкільників та учнів молодших класів

Улітку, коли випадають аж надто спекотні дні, і люди, й рослини з надією позирають на небо: чи не насуваються хмари, які принесуть довгоочікувані рясні струмені дощу й прохолоду… Нотка запрошує всіх вас, а ще літній дощ до Оркестрового класу. Послухаймо, який з дощику музикант.

Як звучить дощик

Ізабела Кржижковська "Весняний дощ"

Звуки природи — справжня музика: вона звучить для нас щодня, варто лише прислухатися. От, наприклад, шум дощу. Який він? Приємно нам його слухати чи ні? А чи можемо ми назвати його музикою? Чому?

Пригадайте, чи однаковий дощ у різні пори року. У чому відмінності? Розкажіть. Які слова підходять до опису літнього дощу, а які створюють портрет осіннього: веселий, сумний, тривалий, грайливий, життєдайний, злива?

Чи до вподоби вам дощ? Можливо, це залежить від вашого настрою, від того, чи сидите ви у затишній кімнаті, чи він захопив вас по дорозі додому. Чого ми чекаємо, про що розмірковуємо під час дощу? Коли дощ може бути лихом?

А чи вміє дощик танцювати? Згадайте, як весело відскакують від землі дощові краплинки, як у калюжах починають бити маленькі фонтанчики — справжній танок!


Провести бесіду з дітьми за п’єсою українського композитора Віктора Косенка “Дощик” та картинами про дощик зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

А електронний додаток до журналу допоможе зробити прогулянку під літнім дощиком приємною та пізнавальною навіть для великої групи дітей. Гайда на вулицю!

Завантажити презентації для дітейП'єса "Дощик" Віктора Косенка

Завантажити презентації для дітейСергій Прокофьєв “Дощ і райдуга”

Завантажити презентації для дітейГеоргій Свіридов “Дощик”

Завантажити презентації для дітейФредерік Шопен «Вальс дощу»


Завантажуйте електронний додаток
Музика дощу. Добірка картин

Завантажити презентацію для дітей

До скарбнички методиста

Матеріал показує, як можна поєднати пізнавальний розвиток дітей, слухання музики, розглядання творів живопису і рух. Тож з його допомогою педагог може не тільки ефективно розв’язувати завдання естетичного виховання, а й ознайомлювати дітей з природним довкіллям, розвивати мовлення, мислення, уяву, збагачувати активний словник малюків.





<< До змісту номера («Джміль» № 3 /2015)