Святковий день

Як народні інструменти перемогли Сіру Тишу

Cценарій вистави для старших дошкільнят та молодших школярів

Усіх охочих відчути могутню силу української музики наша Нотка кличе у захопливу музичну пригоду.

Почалося все з того, що панна Музика з дітьми зібралися на міжнародний музичний фестиваль, а дві зловмисниці — Сіра Миша і Сіра Тиша — вкрали всі їхні інструменти. Кіт-детектив і Свищик вирішили допомогти панні Музиці, а дві злодійки намагаються їм завадити. . .

. . .Виходить Сопілка (дитина у наголовнику), грає на сопілці.

Свищик

Скажи мені, Сопілочко, чому

Такий у тебе ніжний голосочок?

Сопілка

З бузини, із ліщини та клена

Брали гілку співучу зелену.

П’ять чи шість дірочок — і готово:

Вже мелодія лине чудова.

На сопілці лиш варто заграти,

Веселіше всім стане на святі.

Кіт. От ми й відшукали перший інструмент! Молодець, Свищику, добрий слух маєш! А ти, Сопілочко, заспівай-но, будь ласка, ще раз. У тебе такий гарний голос!

Сіра Тиша та Сіра Миша з’являються на краю сцени.

Сіра Тиша

Не встигли ми завадити Котові (затуляє вуха).

Заграти інструменти знов готові!

Тікаймо! (Ховаються).

Діти виконують пісню “Сопілочку купив тато” (див. додаток).

Сопілка. А в мене ще й сестрички є. В них дуже милозвучні імена: Денцівка, Тилинка, Флейта, Флояра, а ще Жоломія — здвоєна сопілка. (Показує зображення). У кожної з них свій голос, та всіх єднає радісне, легке, мов дзюрчання струмочка, звучання.

Кіт, Свищик та Сопілка йдуть далі. . .


Як Кіт і Свищик відшукали всі музичні інструменти і чим закінчилася пригода, ви дізнаєтеся, ознайомившись із текстом сценарію у друкованій версії журналу “Джміль”, а електронний додаток допоможе провести цікаву розвагу у вашому закладі.

Завантажуйте електронний додаток
«Як народні інструменти перемогли Сіру Тишу.
Ознайомлюємось з музичними інструментами»

Завантажити презентацію для дітей

До скарбнички методиста

Ідея етнокультурного свята — ознайомити дошкільників та учнів початкових класів з українськими народними музичними інструментами, особливостями їх звучання, навчати дітей працювати в команді, розвивати їхні сценічні та музичні здібності, увагу, пам’ять.








<< До змісту номера («Джміль» № 1 /2015)