Художня студія

Листочкові малюнки


Якось узяв Пензлик мольберт та фарби і вирушив до осіннього лісу малювати пейзажі. Знайшов гарну галявинку й узявся до роботи. Малює Пензлик різноколірні кленові шати, могутній стовбур дуба та його дитинчат-жолудят, ажурну крону ясена, яскраве намисто горобини… І раптом відчуває: хтось лагідно торкнувся його плеча. Озирнувся Пензлик — невеличка дика Грушка гілочкою привітно помахує й каже:

— Добридень, хлопче! Я вже давно спостерігаю, як гарно ти малюєш моїх друзів, і вирішила попроситися до тебе в учениці. Так хочеться мені теж навчитися створювати картини!

Пензлик зрадів новому знайомству:

— Добридень, Грушко! Я залюбки допоможу тобі! Ось фарби, ось папір… А пензлі тобі й не потрібні — вмочуй листочки у різні кольори і роби відбитки на аркуші. Грушка радо взялася до роботи. Невдовзі й інші дерева до неї приєдналися.

Цього дня Пензлик приніс до Художньої студії не лише свої картини, а й роботи дерев.

Хочете побачити незвичайні образи, які створили дерева, і узнати рецепт створення таких картин — читайте статтю у цьому випуску журналу.

До скарбнички методиста

Діяльність з художньо‑естетичного розвитку, в ході якої дошкільники та учні молодших класів ознайомлюються з нетрадиційними техніками образотворчості, може стати частиною інтегрованих занять та уроків з природознавства, українознавства, музики тощо. Адже нетрадиційні техніки допомагають пробудити у малят інтерес до предмета, дають змогу створити оригінальні картини цікавими та несподіваними способами, розвивають уяву, фантазію, творче мислення.








<< До змісту номера (“Джміль” № 5 /2014)